Recenze (14)
Pan Dokonalý (2015)
Chvíli to vypadalo, že to ani nedokoukám.... ale když člověk přistoupí na tu hru, kterou roztančí svižný zabíják, tak jsem se smál až dokonce...
Ohledně minulé noci (2014)
Přišlo mi to jako nudná komedie až do chvíle než jsem si uvědomil, že takovýhle je opravdu život :D dávám 5* :D :D
10 pravidel jak sbalit holku (2014)
Tak přiznám se, že bych dal 4*, ale pak jsem si uvědomil, že mi chyběla ta nejdůležitější pravidla :D,byť je Matouš Ruml asi zabil hned na začátku. Vtipná komedie a navíc hlavní hrdina nebyl zase takovej "truhlík," protože když se nad tím tak zamyslím, vychovával si svou holku už od školky. :D Jedna z lepších českých komedií.
Extremní města (2010) (seriál)
Jakutsk? Permafrost? Do této doby pro mě neznámý pojem, díky tomuto dokumentu již objasněný. Doporučuji. P.S. To se nám to oteplilo na krásných -25°C :D
Podfukáři (2013)
Přiznám se, všichni tvrdili, že Prestige je lepší.. no možná. Ale já si na filmy s Woodym potrpím a když mu sekunduje PAN Morgan, tak to je super! Jako člověk mající radost z kouzel se mi tenhle film, který jde z akce do akce, z triku do triku vskutku líbil. A konec je naprosto brilantní... šudák Morgan.
Mrtví a neklidní (2013)
Tak pro mě jako upíra, kříženého s vlkodlakem, který má problémy se světlocitem a tak trošku stříbrem a který netřpytí na slunci ani se nedal na veganství, pro mě to byla docela dobrá komedie s prvky romantiky... Láskou nakažená zombie v jedné chvíli se ploužící jako šnek a v druhé sprintující jako Usain Bolt, to prostě nemá chybu :-). Jen jsem čekal, kdy ji hlavní hrdina kousne :-) Pro mě pět hvězdiček, za naprosto další úchylný nápad.
Pěsti ze železa (2012)
Duchovno jsem si neobohatil, ale akční podívaná za to stojí a herecké obsazení rovněž.
Profesor v ringu (2012)
Milionkrát zpracované téma. Přesto tento film potěší. Nemusím ho vidět dvakrát, ale zasmál jsem se a to je důležité a v něčem jednoduchém stále nesl poselství. Bez hudby nelze žit a nelze se vzdát. Kevin James je jako zápasník vcelku přesvědčivý :-)))
Na dřeň (2012)
Naprosto surový příběh o dvou lidech, kteří plavou ve sr...ch, kterým se říká život! Obdivuhodně skloubený příběh ústředních postav dává příběhu smysl i chuť.
Sedm psychopatů (2012)
Modlím se, aby Martin McDonagh nenatočil další film, protože to bych mu musel dát zase 5*. Po fantastických Bruggách, přichází propletený příběh sedmi psychopatů, který diváka v táhne do děje a donutí přemýšlet.