Poslední recenze (11)
Bullet Train (2022)
Naprosto souhlasím s MERKATtv naprosto skvělý film který musím vidět ještě několikrát 🤩🤩
Insidious 3: Počátek (2015)
Dal bych bez váhání plný počet ale kvuli poslední pul závěrečné pul hodině nemužu moc mě zklamala bubák se mi líbil dokud sem nezjistil že vypadá jako skřet z pána prstenu ale stejně to má urověn a je vidět Wanuv rukopis tak že 4
LEGO® příběh (2014)
Myslím že shrnu většinu kladných komentářu VŠECHNO JE TU BOŽÍÍÍÍÍÍÍ :D