Recenze (823)
Serenity (2005)
Naprosto úžasná sci-fi, která udělala parádní tečku za Firefly. Pro ty kdo neviděli Firefly, může být Serenity trochu matoucí.
Willy a kouzelná planeta (2019)
Naprosto tuctová a předvídatelná pohádka. Na to aby to bylo jen pro děti tomu chybí nějaký smysluplný příběh a aby to bylo jen pro dospělé, kteří si uvědomují tu nudu při čekání na záchranu, je to příliš dětské. Závěr je ovšem hustý a řekl bych, že pro děti příliš smutný.
Království ohně (2002)
Kdysi dávno jsem četl knihu na podobné téma a na film jsem se těšil. Zklamání bylo velice hluboké. Za celou dobu fil,u mi bylo prakticky jedno, co se s postavami stane, nebyl zde ani náznak nějaké atmosféry a ani nějakého smysluplného děje. Škoda, knížka byla skvělá.
V ráji (2023)
Další sonda do budoucnosti lidstva, ale i zrcadlo současnosti, tentokrát v podání Německa. Vynikající nápad, ale od určité chvíle naprosto očekávaná zápletka, skvělé zpracování, výborní herci. Nezbývá než doufat, že takhle to snad nikdy nebude.
Vražedná přání (2017)
Film nápadně připomíná 56 díl Final Destination zkřížený s Wishmaster. Prakticky všechno tyto filmy připomíná.
Hladoví (2017)
Velmi slušná, umělecky podaná zombárna, ze které zůstává pěkně depresivní pocit. Smířenost postav s nevyhnutelným osudem je hmatatelná a těžce ubíjející.
Myši patří do nebe (2021)
Naprosto úžasný film pro děti, který je má naučit si všímat toho, co je v životě opravdu důležité.
Star Trek VIII: První kontakt (1996)
Bezkonkurenčně nejlepší film Star Treku. Od obsazení přes zápletku až po nejkrásnější vesmírnou loď všech dob :)
Star Trek IX: Vzpoura (1998)
Insurgence možná není tak dobrá jako First Contact, ale stále je to Star Trek s posádkou z The Next Generation a ta byla ze všech nejlepší :)
Dark (2017) (seriál)
Naprosto perfektní nápad, herci a ještě dokonalejší závěr. Ten byl opravdu dokonalý.