Recenze (1 247)
Zlodějka knih (2013)
Film končí a já mám přihlouplej úsměv na tváři. .. Tak to má u těchto filmů být. .... HODNOCENÍ: 85% (4*)
Let (2012)
Příjemný průměr, pro který když se rozhodnete, tak nic nezkazíte. .... HODNOCENÍ: 69% (3*)
Ash vs Evil Dead (2015) (seriál)
U prvního Evil dead jsem uznával určitý kvality filmu, u remakeu jsem spíš zíval a ani u jednoho jsem nebyl nikterak u vytržení. .. To se pomale mění, protože Ash vs Evil Dead dělá z hororové klasiky konečně něco plnohodnotně koukatelného a stačilo, aby se vše bralo převážně nevážně. .... HODNOCENÍ: 80% (4*)
Fantastická čtyřka (2015)
No tak fantastické to opravdu nebylo... ... HODNOCENÍ: 45% (2*)
Zločiny za hranou (2011) (seriál)
Pro někoho nuda, pro mě slušný dokumentární počin o různých sériových vrazích světové historie. .. Viděno: Manuel Delgado Villegas. .... HODNOCENÍ: 75% (4*)
FBI: Kriminální pátrání (2011) (seriál)
Sice žádný Columbo to není, ale jsou to reálné příběhy toho, co se doopravdy stalo. Jak to doopravdy chodí, někteří jsou zmlsaní seriálama typu Dexter a myslí si, že sérioví vrah má na svědomí stovky mrtvých a že nejspíš nedělá nic jiného než jen zabíjí, realita je ale jiná. To ukazuje i tento dokumentární seriál. .. Pokud by šlo o mysl sériového vraha, tak mnohem lepší je například Born to kill?. Tohle spíše spadá do zajimavého průměru. .... HODNOCENÍ: 60% (3*)
Zrozeni k zabíjení? (2005) (seriál)
Viděno: Jeffrey Dahmer - Ivan Milat - Myra Hidley + Ian Brady - Albert de Salva(Bostonský škrtič) - Richard Chase(Upír ze Sacramenta) - John Wayne Gacy. .. A zatím je to jeden z nejlepších kriminalistických dokumentů, který vypovídá o zvěrstvech různých vrahů a jejich myšlení. Bohužel po více epizodách jsem zjistil, že né všechny díly jsou perfektní. .... HODNOCENÍ: 80% (4*)
Marťan (2015)
Asi takto.. Je to film, a i když v posledních letech se všichni pokouší o přesné fakta, aby vše bylo co nejrealističtější, Ridley Scott si jede svůj styl a tímto moderním trendem se moc nezabývá. .. A v tomto případě to fungovalo dobře, takže proč ne? . .... HODNOCENÍ: 75% (4*)
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Takový švédský Forrest Gump, říznutý Big Lebowskim vypravěčským stylem. .. Nebylo to špatný, ale čekal jsem to vtipnější. .... HODNOCENÍ: 65% (3*)
V hlavě (2015)
Taková dětská verze hodiny psychologie, v pohodičkové podobě. Tohle dílo se mě v dlouhodobé paměti uloží dozajista ve žluté skleněné kuličce :) ... A co dál? No, Riley už je dvanáct takže puberta a s tím i další hodina psychologie s Inside Out 2? Tedy snad, uvidíme. .... HODNOCENÍ: 80% (4*)