Recenze (91)
Logan: Wolverine (2017)
Jednoznačne najlepší diel trilógie Wolverine ak nie aj najlepšia zo všetkých x-man filmov. Rozlúčka s dvoma pánmi hercami vysla neskutočn. Možno by som si rád pozrel pokračovanie príbehu x-23 ak nam to marvel dožiči.
Doktor Strange (2016)
Doctor Strange ma bavil od začiatku až do konca podarene hlášky a vtipné momenty ako lietajúci plášť dobil Yuriho Boyku stálo za pozretie.
Příchozí (2016)
Villeneuve je pán režisér a opat to potvrdil keď sám neviem či som to pochopil ale keď hej tak je to pecka film.
Addamsova rodina 2 (1993)
Perfektná komédia plná čierneho humoru strýko fester a wednesday sú top
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
Po zhliadnutí filmu som si povedal prečo majú USA všade po svete základne a keď potrebujú pomoc tak sa sami na seba vybodnu, film dobrý na úrovni akcia.
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Priemerný scifi ale oceňujem perfektnú vizuálnu stránku.
Atlas mraků (2012)
Čo k tomu dodať začínam veriť v posmrtný život.
Věc: Počátek (2011)
Taká priemerná vyvrazdovacka. masky sú ok. Dej už onieco slabší.
V zajetí démonů 2 (2016)
James Wan opäť ukázal že aj keď tento žáner už je pomerne dosť ohrany on to stále vie vymaxovat. Tá mníška je proste strašidelné dokonalá.
Sinister 2 (2015)
Dvojka už nemala čím oslnit po vynikajúcom nápade pri 1 to aj skončilo dvojka už bola ľahký podpriemer.