Recenze (932)
Roman J. Israel, Esq. (2017)
Denzel W. se snaží jak může...a jeho výkon je asi jediným kladem jinak podprůměrného scénáře, kde zejména mafiánská historka moc nezapadá.
Stará radost (2006)
Brilantně zfilmovaný rozpad jednoho starého přátelství...kdy ve vztahu dvou kamarádů nic již nebude tak, jak dřív.
Na konci světa (2017)
Z queer tématiky o něco slabší než Call Me....přesto setkání farmářského synka a imigranta stojí za vidění. Celkové vyznění pro mě bylo méně emotivní než Call Me by Your Name, zejména závěr.
Krásní & úžasní (2001)
Vtipná konverzační komedie...druhá nejlepší Nicole H. po Enough Said.
Svědek obžaloby (2016) (TV film)
Solidní zpracování nejúspěšnější detektivky Agathy Ch.
Wendy a Lucy (2008)
Vynikající portrét...osamělosti, bezvýchodnosti a možná i naděje v pseudodokumentárním stylu.
Noc přichází (2013)
Nízké hodnocení nedopovídá vysokým kvalitám filmu této mé oblíbené režisérky...která zcela realisticky zobrazuje nesmyslnost zelených teroristů. Méně typicky než jiné její filmy má blíže k thrilleru než artové stylistice jiných jejích filmů
Špičák (2009)
Asi divácky nejpřístupnější Yorgosův film...spolu s Humrem působivě zobrazuje od civilizace odděleně žijící rodinu, nechybí černý humor.
Vražda v Orient expresu (2017)
Zbytečná adaptace známé detektivky...výrazně slabší než Lumetova verze z 1974.
S láskou Vincent (2017)
Velmi originální...a příběh také není špatný, k dokonalosti tomu asi chyběly více propracované postavy, ale za zvolený formát ve stylu van Gogha by asi Oscar byl zasloužený.