Recenze (932)
Velká hra (2017)
Na to, že se zde stále mluví...je to napínavý příběh od začátku do konce, jen to zpracováním místy připomíná TV film.
Nemilovaní (2017)
Zcela jistě hodnotný film...který ale zaostává za předchozím Leviatanem. I když některé scény jsou mrazivé, pro mnohé nebude příjemné hodně pomalé tempo.
Není zač (2010)
Celkem povedená konverzačka od Nicole H...i když antočila lepší kousky, není to špatné.
Ztratili jsme Stalina (2017)
Povedená i když nikoli dokonalá parodie s hodně černým humorem na stalinskou krutovládu... a boj o moc mezi soudruhy po smrti velkého vůdce. Svěží audiokomentář režiséra a scénáristů.
Frantz (2016)
Tohle bylo pro mě velké a příjemné překvapení...od Francoise jsem toho zase tolik nečekal, ale tento příběh se mu dost povedl. Více scénáristicky než režijně.
Nejtemnější hodina (2017)
Po Dunkerku opět Dunkerk z druhé strany...očima politika. Dobré, ale Winston v TV sérii The Crown byl lepší.
Jisté ženy (2016)
Přesný emoční zásah skvělé režisérky..zejména v příběhu farmářky a učitelky zůstane dlouho v paměti.
Zkratkou v Oregonu (2010)
Originální Artový Antiwestern.
No (2012)
Mám rád politické filmy i Pabla L., ale tohle vypadalo už dost archaické filmařsky i tématicky.
Nit z přízraků (2017)
Pomalý a neoriginální příběh...se pomalu odvíjí a rychle zmizí z paměti. Herekcé výkony jsou ok, zejména Vicky K., ale nesdílím všeobecné nadšení.