Oblíbené seriály (10)
Griffinovi (1999)
ano, je to hrozny. ano, je to pitomy. ano, je to nekvalitni humor. a ano, k posrani to miluju!
Simpsonovi (1989)
Nejoblíbenější seriál, jeden z mála, na kterej sem schopná koukat pořád dokola. Jasně, ty novější série nejsou nic moc, ale dílem Život v kostce si mě prostě pojistili na dalších X let (doufejme!).
Taková moderní rodinka (2009)
Ani nedokážu říct, koho z týhle šílený rodiny miluju nejvíc, všichni jsou prostě boží ♥
Elfen Lied (2004)
Tohle se mi líbilo natolik, že jsem se prostě nemohla odtrhnout a jela to až do 6 do rána.
SpongeBob v kalhotách (1999)
Nechápu svoje dementní hodnocení (3 hvězdičky), když sem schopná se na to dívat klidně celej večer furt a dokola (což ostatně i teď dělám). A na to, že českej dabing se mi relativně hnusí, je tenhle moc povedenej!
BoJack Horseman (2014)
jeste sice nemam dokoukano (teprve zacatek 4.serie) ale musim dat za pet, protoze tohle je takovej smutnej, depresivni, cynickej, horkej shit, ze se v tom clovek proste vidi. coz je smutny.
Městečko South Park (1997)
Desáté království (2000)
Jediná pohádka, na kterou sem schopná koukat pořád dokola. Povedenej dabing, milý postavy, škoda, že nebylo pokračování.
Rick a Morty (2013)
Futurama (1999)
tenhle serial me nikdy moc nebral, az sem si jednou rekla, okay a sjela ho od zacatku do konce. jednim slovem - parada.