Recenze (303)
Kořist (2019)
Čekal jsem rozhodně víc...(minimálně s ohledem na Piraňu...) a vzhledem k tomu ,že Piraňe jsem dal 2 hvězdy a líbíla se mi víc ( a to to byla komedie...) , musím dát tomuhle taky dvě s odřenýma ušima....
Lovec trolů (2010)
Ne
Apocalypto (2006)
Tak teda za mě nic zvláštního...Pusťte si Posledního Mokykána, tam to všechno je a dokonce to má i příběh...
Hranice života (2005)
Napoprvé jsem usnul , napodruhé ocenil...Hodně zajímavá kamera ,krásná Naomi a film promakanější než se může při letmém pohledu zdát...
Ghoul (2015)
No comment...
The Ward (2010)
Z ucty k mistrovi...
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Jako, pekny, ale na tohle sem asi zase uz starej...kdo je fanousek gamesu, muze 1 az 2 * pridat...
Mařenka a Jeníček v lese hrůzy (2020)
Krasne nasnimana atmosfericka pohadka pro starsi deti...mne se to treba libilo...
Lovec jelenů (1978)
Jo, dal jsem to nadvakrat, uznavam...Dam tomu nekdy jeste sanci, zatim me to uplne nepresvedcilo, ale kvality tomu neupiram...prvni hodina je doost dlouha...
El bar (2017)
Jo, ty spanelaci to proste delaj trochu jinak...