Recenze (303)
Kostlivec (2023)
Takový pěkný domácí strašení...ve tmě paráda
Predátor: Kořist (2022)
Těšil jsem se, ale kromě pár pěknej gore záběrů jsem nic extra neviděl...škoda...
Rallye smrti (2008)
Pokud vypnete mozek , tak si to jde i užít...jednou...
Spalující touha (1999)
Tom a Nicole řeší trable s láskou...trvá to dost dlouho a pak si vrznou...jsem rád, že jsem to viděl,ale znovu nemusím.
Hellraiser (2022)
Tohle není Hellraiser, bohužel...Tohle je horor s nakyma bubákama a partou debilů...A to jsem se tak těšil...
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Peknej krvak, ale o moc vic ne…remake neprekonan a original? Pche…
Nepřítel (2013)
Uplne nevim co si o tom myslet…zkusim nekdy znovu
Lesní duch (1981)
Tohle zdeformovalo mojí dětskou dušičku navždy...Kult!!
Amer (2009)
Tomuhle snímku se dá dát odpad i 5*... dávám 4* za originalitu
Vlk ze Snow Hollow (2020)
Zajimavy…