Recenze (90)
U mě dobrý (2008)
U mě teda špatný... A s Pelíškama, po humorné stránce, to nemá nic společnýho... Sorry...
V zajetí rychlosti (2005)
To je tak, když si někdo na "starý kolena" chce splnit svůj životný sen a jde si tvrdě za ním... Prostě nostalgovka...
Hele kámo, kdo tu vaří? (2005)
Nedám tomu odpad jen proto, že jsem z oboru... A kolikrát bych nejradši některým zákazníkům udělalo něco podobnýho, jak v tom filmu... :D
Vlk z Wall Street (2013)
Tak moc jsem se na Vlka z Wall Street těšila, tak moc jsem se bála, že těch 180min nevydržím, a tak moc jsem z toho filmu byla unešena, že jsem zažila "filmový orgasmus"... Díky, Leonardo DiCaprio, díky za ten požitek, co jsem měla... Bez Tebe by to nemělo ten správný náboj a šťávu... Toho Oscara sis zasloužil... Pro mě jsi No.1...
R.I.P.D. - URNA: Útvar Rozhodně Neživých Agentů (2013)
Těžce přemýšlím, jestli se dá na R.I.P.D. najít něco, co by se dalo vyzdvihnout, ale bohužel (díky bohu) mě nic nenapadá...
Přepadení v Pacifiku (1992)
Bezkonkurenční Steven Seagal a jeho osobitý styl boje...
Zrození ďábla (2014)
Slabota, slabota... Spíš jak horor to připomínalo film o graviditě...
Pippi dlouhá punčocha (1969)
Nestárnoucí a nezapomenutelná Pippi, vila Vilekule, roztomilá opička Pan Nilson a puntíkovaný kůň Alfred...
Diana (2013)
Celé to na mě působilo moc utahaně... A nějak mi tam neseděla hlavní představitelka Diany Naomi Watts... Celkem mě mrzí, že film Diana není zaměřen na její celý život, ale na poslední 2 roky, bylo by to víc zajímavější... Slabší průměr...
Pí (1998)
Čísla, čísla, čísla...deprese...čísla, čísla, čísla...psycho... Ten konec ušel, ale na víc než 2* to není...