Oblíbené filmy (10)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Naděje umírá poslední... Už chápu, proč je jedním z nejlepších filmů všech dob... Skvělý herecký výkon... Určitě jsem ho neviděla naposledy... :)
Zelená míle (1999)
Statečné srdce (1995)
Poslední samuraj (2003)
Temný rytíř povstal (2012)
Trilogie sa uzavírá jako skládačka... Temný rytíř musí znovu povstat a zastavit ničivé síly... Netopýří legenda končí důstojně, tak jak si Temný rytíř zaslouží... Dokonalýýý!!!
Sedm (1995)
NEOBYČEJNĚ KVALITNÍ FILM!!!
V zajetí démonů (2013)
Jeden z nejlepších hororů v poslední době... A ještě k tomu je podle skutečné události... Nemůžu jinak než 5*...