Poslední recenze (38)
Monster Hunter (2020)
Chujovina na n-tou, ale ani jsem od adaptace akční řežby nic nečekal. Efekty byly super a uteklo to rychle. Za tři, ale s odřenýma ušima :).
Kvílení (2016)
Možná trochu spatlanina, možná pár nejasností, ale když se na film vydržím dívat 2,5 hodiny a pak o něm přemýšlím dlouho po zhlédnutí, tak se něco muselo povést. A poslední třetina filmu, kterou jsem sledoval se zatajeným dechem, byla bombastická. Kdo přistoupí na trochu jiný (korejský) styl, nebude zklamán (kdy jste naposledy po dvou hodinách hororu nevěděli, kdo je vlastně zlo a jak to dopadne ;) ).
Victoria (2015)
Po 45 minutách absolutní nudy jsem tento snímek vzdal...