Recenze (15)
Hačikó - příběh psa (2009)
Je človek schopný takej lásky ako to zviera...?
Aljašské extrémní stroje (2009) (TV film)
Neurazilo ani nenadchlo. Kazdopadne, dokument, ktory aspon ciastocne priblizi tvrdu a nebezpecnu pracu na mori ci v tejto nehostinnej krajine. Za pozretie stoji.
Nedotknutelní (2011)
Velmi velmi mile, jednoduche, velmi pekne a s krasnou hudbou. Oddychol som si, zabavil sa a aj moja dusa dostala vyzivnu polievku. A o tom ostatnom nebudem pisat - treba jednoznacne pozriet.
Kapitán Phillips (2013)
Neviem preco mam potrebu zdielat skor negativne hodnotenia na filmy, ked tych skvelych spoznavam desiatky. Asi ma ukamenujete, ze neviem ocenit film, ale davam ***, jedna za somalskych hercov, druha zvukarom a polka zaverecnej scene. Tom hviezdicku nepotrebuje :) Cakal som, ze film mi bude drancovat nervami, no nedialo sa.
Vlk z Wall Street (2013)
Co k tomuto filmu.. Drzi pozornost na 100% pocas celych troch hodin. Pisat scenare a dialogy neviem, no na tomto kusku to musela byt drina. Leonardov vykon pokojne zaradim k tomu z Co zerie Gilberta Grapea. Odporucam a davam plnych *****. Poctiva robota.