Recenze (15)
Saljut-7 (2017)
3+
Labyrint: Zkoušky ohněm (2015)
Malá-veľká vykrádačka The Last of Us. (jedna z najlepších hier aké som hral)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Netrufam si hodnotit tento film.
Avengers: Age of Ultron (2015)
Nikola Tesla: "Co teď chceme je bližší kontakt a lepší porozumění mezi individualitami a komunitami celé planety, a eliminace egoismu a pýchy, která vždycky uvrhne svět do pravěkého barbarství a svárů… Mír může přijít pouze jako přirozený důsledek univerzálního osvícení."
Interstellar (2014)
Tento film s touto hudbou ma dokazu vziat velmi velmi daleko.
Železná srdce (2014)
Neurazilo a nenadchlo.
Listopadová romance (2001)
Prijemny film. Odporucam.
Vyšší moc (2014)
Zvažoval som 4*, ale výžne sa dalo z toho vytrieskať o dosť viac s minimom úsilia.
Výchozí bod (2014)
Kym ludstvo bude mat snahu zamyslat sa nad tymito vecami, mame nadej. Skvela a pre mna tak trochu desiva atmosfera filmu.
Equalizer (2014)
Ten Film!