Recenze (873)
Ad Astra (2019)
Pomalejší tempo filmu. Skvělý Pitt. Pěkně,hezky,krásně se na to kouká. Kamera a zvuk jsou super ! Hudba je též fajn.
Air: Zrození legendy (2023)
Povedený a kvalitní sportovní drama. Skvělý snímek ,který rozhodně doporučuji vidět. Stojí fakt za to ! Pro fanoušky basketbalu (NBA) zvlášt je skoro povinný....... Herecky je to též skvělý casting + ten soundtrack - hudba ve filmu.............
Akta Pentagon: Skrytá válka (2017)
Dle mne lehce nadprůměrný film ! Spojení Streep+Hanks +Spielberg = "to nemůže být špatný film" !? Skvěle pojetí novinařiny a politického dění....Noviny vs vláda ! Válka ve Vietnamu....... Pro někoho nudné a dlouhé dialogy o níčem,ale za mne rozhodně néééééééééé. Kamera a hudba od pánů Williamse a Kaminského jsou též zárukou !!??
Aladin (2019)
Jedno z největších překvapení tohoto roku. Pohodová fantasy pohádka s orientálním nádechem+skvělý Will Smith. Dost dobré ,fajn,sympatické obsazení+působivá choreografie ,akce,vizuál, písně . Lehký nadprůměr= slabší čtyři hvězdičky............ PS: Chtělo by to lepšího, charismatičtějšího záporáka !
Alenka v říši divů (2010)
´Tim Burton+Johnny Depp = prinejmenším dost dobrá podívaná když tomu přičtu ještě rozměr 3D a Helene Bonham Carter jako srdcovou královnu a dále ten vizuálně skvostný,efektní,cool svět!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nemůžu a nebudu hodnotit jinak než ,tak činím.
Alexandr a jeho opravdu hodně špatný a příšerně blbý den (2014)
Docela dobrá,nenáročná,průměrná rodinná komedie ! Na jedno shlédnutí určitě....kvůli délce,stopáži filmu nevidím problém jest v tom,protože kvůli ní se nezačnete nudit !! Vidím to na čistých 50 % a nebo slabší tři hvezdičky z pěti !!!
Alita: Bojový Anděl (2019)
Super vizuální stránka filmu+ skvělé triky a působivé,přehledné akční sekvence ( Motorball je parádní též železné město i Salem) !! "Pohádka se srdcem". Z kina jsem odcházel spokojen a to je hlavní !!?
Amazing Spider-Man 2 (2014)
"Zábavné,velkolepé".........Po technické,vizuální stránce filmu nelze skoro nic vyčíst.......skvělá,super,cool !!! Za to padouši,záporáci jsou fakt celkem vzato takový mdlý ,uplakánci,břídilové !! Romantická složka jako by vypadla ze seriálu Dawsonův svět.........a mohl bych pokračovat !!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3D bylo fakt dobrééééééé,slušné,
Ambulance (2022)
Efektní fajn jednohubka. Solidní,slušné řemeslo. Mistr Michael Bay má zřejmě své nadprůměrné a skvělé filmy za sebou už !?
Americký sniper (2014)
Film se my líbil ! Palec Nahoru !!