Recenze (1 031)
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Pobavil jsem se 😉
Babylon Berlín (2017) (seriál)
Prominu seriálu občasné dějové nelogičnosti a historická zkreslení - jinak to mělo švih, napětí a i kus romantiky na pozadí drsné doby.
Písně země (2023)
Dobrý nápad spojit krásnou norskou přírodu s lidským příběhem, ale něco tomu chybělo - šmrnc. Kino Atlas.
Jak jsem se zamilovala do gangstera (2022)
Poláci gangsterky umí. Sic tato příliš dlouhá...
Muž na střeše (1976)
Solidně vystavěná detektivka "civilně odehraná". Nesrovnalosti typu hrdina z lidu, řízení operace atp. její kvalitu rozbijí.
Mamacruz (2023)
Mělo to malého ducha a příliš rozvleklé. Světlý moment - hrdost na dceru. Světozor.
Caravaggiův stín (2022)
Slušné, za 3,5 hvězdy. Utrpení. Edison hub
Bastard (2023)
Opět zážitek ze severu - skvělé drama a skvělý Mads. Takoví lidé jako Ludvig proměňují směr dějin. Scandi v Lucerně
Čtyři malí dospělí (2023)
Komorní poeticky laděné drama o polyamorii, kde prim hrají city. Scandi ve Slovanském domě.
Zásah štěstím (2023)
Vlastně filmová úvaha, co je vlastně štěstí. Povedený Allen. A obdivuhodné , co dokáže v tomto věku natočit. Kino Evald.