Recenze (1 031)
Pod rouškou noci (2016)
Taková obyčejná gangsterka bez bonusů a překvapení.
Poslední kšeft (2008)
Jízda s jointem v hubě, poklidná, usměvavá, o něco lepší než tři hvězdy - takovej mírnej rauš :o)
Odysea (2016)
Cesta JYCa podmořským světem od objevitele přes dobyvatele až po ochránce. Film nezakrývá jeho slabé stránky, nehraje divákovi příliš na city, taková příjemná francouzská "lidovka s obyčejným hrdinou".
Deník strojvůdce (2016)
Krásnej jugoslávskej černej humor, až hrubě absurdní. Výborná kamera. Čtyři a půl hvězdy.
Úkryt v zoo (2017)
Skutečný příběh trochu naivně zpracovaný - nepřesvědčivé, proto jen tři hvězdy.
V údolí Elah (2007)
Slušnej/smutnej snímek, méně americkýho patosu by mu slušelo...
Detektiv Varg Veum: Padlí andělé (2008)
Průměrná detektivka nepostrádající napětí, která mě však ke sledování série hned tak nepřitáhne.
Le Havre (2011)
Děj ze současnosti zamrzlý v životě hlavního hrdiny v 50./60 letech. Opět minimalistické Akiho ztvárnění v pozitivním vyznění. Za 3 a půl hvězdy.
Druhá strana naděje (2017)
Skvělý zážitek severské provenience v režii kultovního režiséra. Bavil jsem se jemným humorem, suchostí hlavního hrdiny, verbálními i nonverbálními hereckými výkony svérázných postav. Pěkná a dobře zařazená hudba celý dojem jen pozitivně podtrhovala. Viděno v Bio OKO.
Divoši (2012)
Naivní scénář, béčkovej film - Olivere, kde je tvá úroveň?