Recenze (426)
Profesionálové (1977) (seriál)
Kupodivu nezestárli ani v dnešní době a až na pár vyjímek jsou tyto mini krimi výborné
Policajti z předměstí (1999) (seriál)
Super odpad
Ostrov hrdlořezů (1995)
Ale svoji dnes už bývalou manželku tam za každou cenu dávat nemusel. Jinak se na to dá docela dobře dívat
Ostrov Dr. Moreau (1996)
Neuvěřitelně nepovedené, příšerní herci včetně M. Branda
Ospalá díra (1999)
Temné, ponuré, strašidelné, J. Depp - typický Burton
Swordfish: Operace Hacker (2001)
Vymakaný děj, občas trochu ulítlé scény, dost povedený záběr výbuchu rukojmí a jeho následku. Travolta předvádí nadprůměrný výkon
Old Surehand (1965)
Hodnocení díky zážitku z mých asi 13ti let, kdy ten film byl pro mě naprosto úžasný a dobře si pamatuji, jak bylo vyprodáno a já se dostal do kina až další den (kdeže ty časy jsou)
Ohnivá eskadra (1990)
Trochu nepovedený pokus o jakýsi vrtulníkový Top Gun. Pár scén honiček ve vzduchu stojí za to
Oheň (1991)
Dle zkušeností hasičů naprosto nerealistické, ale mýma očima laika úchvatné scény požárů o boje proti nim. Trochu ploché postavy, kde naprosto vyčnívá ve své roli (opět) R. de Niro
Odplata (1999)
Na Gibsona je to dost brutální a vrací se tu jakoby k Šílenému Maxovi. Tvrdá dějová linie je vedena režisérsky zkušeně, příběh má spád