Recenze (55)
Turbo (2013)
Pomali plynoucí děj, který se v nízkých převodových stupních nesnaží vytáčet motor, ale ani nemá zapotřebí přeřazovat o rychlostní stupeň výš, ale také neubírá plyn. Pěkné
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Trochu víc drsná ani ne tak klasická UFOlogická komedie, jako spíše komedie netradičně parodující UFOlogii s nádechem Akt X a dalších spekulativních konspirací. Paul je velký nadprůměr v tomto žánru.
Legendární parta (2012)
Vcelku pěkná pohádka s originálním příběhem. Předvídatelný děj, ale tady mě to nevadilo... pro děcka určitě zajimavá pohádka u které určitě potečou i dětské slzičky :-)
Univerzita pro příšerky (2013)
Slabej odvar původních s.r.o. Je to o něčem, co už stejně v s.r.o. neni to nejlepší, kde smích nahradil jekot a to, že na univerzitě se učí vobludy strašit neni aktuální. Možná kdyby nejdřív byla univerzita a pak s.r.o., v tom případě by došlo k rozvinutí děje k něčemu výkonějšímu, než jen se vracet zpět, ikdyž divák ví, že je to slabé... Malým capartům to nedochází, ale jelikož se s.r.o. jevilo jako dobrá podívaná i pro dospělé, univerzita jednoduše zklamala na všech frontách...
Divoké vlny (2007)
Jeden z nejhorších béčkovejch animáků, kterej jsem viděla. Pro malý caparty to neni ani náhodou. Retardovaný rádoby vtipy a dvojsmysli , který jsou k vidění ve většině podobně stavěnejch retardovanejch animácích a nejenom v nich. Ubohost nadevše. 1hvězda je pouze za to, že to dokázalo upoutat pozornost a sklidnit vožrali a dokonce to uspalo ty největší alkoholiky v poklidu bez zasáhu naší policie ČR.
Kurýr (2002)
Asi tak po půl hodině moje zadnice opakovaně neví jaká poloha sedu by byla nejpohodlnější a maximálně na následujících 5 minut nalézá trošku pohodlí dalšího načechrání onoho podsedáku a s pracného vyrovnání povrchu křesla, vyhlazení a vypucování drobků už z dvou balíčků čipsů a třech víček od kofoly. Jen co si opět hodím nohy na opěrku, pracně začnu hledat nějaký časoměřič, v tomto případě mobil, abych se podívala a jak asi tak dlouho bude konec. V horečném prošátrávání plně obsazeného křesla mojí zadnicí a nohama hozenýma přes opěr shledávám jak se další čipsy vysejpaj z misky a zapadají do křesla. Toto se opakovalo nezpočetněkrát.... Takhle to dopadá, když člověka unudí zdlouhavostí film... nakonec jsem "nečekaně" usnula nudou... to neni akčňák, ale pohádka na velmi nepohodlné spaní... :-D
Království lesních strážců (2013)
Pěkný, originální pohádkový příběh plný zajimavých animací. Pro děti jistě dost atraktivní podívaná.
Zázračná planeta - Série 1 (2006) (série)
Úchvatné... Dokumentární cyklus, snad ten nejlepší, nejpropracovanější, o matičce Zemi. Dokonalost sama.
Sedm psychopatů (2012)
Nic promyšlenějšího, na pochopení složitějšího, ale zároveň ne nelogicky zamotaného a neretardovaného jsem neviděla, až do teĎ!!! Na procvičení logického uvažování diváka dobré, ale zmagořitelné do morku kostí. Drsnější prostředí i slovníky samozřejmostí. Tohle je pro mě věc, která na první pohled po dušičce pohladí, v opojení klidu z ničehonic dušičku rozstřelí na miliardu kousilínků, po dopadu posledního malého kousíčku dušičky se jako zázrakem zase zhojí a na konci to dušičku posadí na zadek s nepochopitelným usměvem od ucha k uchu a s výrazem v očích "héééj!..." a nic víc... Protože se dušička na víc nezmohla a neměla co víc říct... :) DOKONALÉ!
Vesničko má středisková (1985)
Retardicky uhozená hovadina, to neni komedie, ale ubohost..