Recenze (117)
Terminator Genisys (2015)
Film v ktorom išlo vo všetkých dieloch predovšetkým o to, aby terminátor zachránil Johna Connora a Sáru conrovú jeho matku. Omyl tento film je úplne o niečom inom a pochováva všetky diely terminátora do koša. V tomto " filme" je John Connor robot. WTF celé zle.
Outpost 37 (2014)
Amatérska sračka 0/10
Jessabelle (2014)
Veľmi pomalý film. Čakal som niečo viac, ale film bol od začiatku predvídateľný a ten koniec je slabučký 5/10
Parallels (2015)
Na tento film som narazil úplnou náhodou a nemal som od neho žiadne velké očakávania, lenže film ma celkom prekvapil v dosť veciach a nemôžem z neho nič vytknúť. Kedže mám scifi rád a už riadne dlho som nevidel nič poriadne čo by ma bavilo, tak tu nesmiem zaváhať 9/10
Avengers: Age of Ultron (2015)
Neni to až také ako avengers 1, alebo nový capitain amerika, ktorý bol zatial z celej série podla mna najlepší, ale dá sa to pozreť 9/10.
Socialistický Zombi Mord (2014)
tipický slovenský film. Teda ja to za film nepovažujem, ale čo za film sa dá urobiť za pár drobných? Toto by som dokázal natočiť piatok večer po 20. panákoch a vyzeralo by to o veľa lepšie. Na slovensku totiž nemáme ani jediného človeka, čo by dokázal hrať hocijakú postavu. Škoda. 1/10
Kingsman: Tajná služba (2014)
Skvelý film!!!!!!!!!!!!!!! Proste 10/10
Backcountry (2014)
Kebyže mám ohodnotiť film, tak v prvej polovici sa absolútne nič nedeje, no a potom sa tam párkrát objaví medveď. Ak by som mal porovnať tento film z Grizzlym tak gryzlly jednoznačne vyhráva na plnej čiare. tento film hodnotím 4/10.
Prokletý klaun (2014)
Celkom dobrý film a v poslednej dobe jeden z mála filmov, čo ma zaujali 7/10
Grizzly zabiják (2015)
skvelý film. Doporučujem na 100% Hodnotenie 10/10