Oblíbené filmy (8)
Počátek (2010)
Amélie z Montmartru (2001)
Pokoj 1408 (2007)
Coco Chanel (2009)
Star Trek (2009)
Rivalové (2013)
Strážci Galaxie (2014)
Tenhle film se mi z roku 2014 líbil asi nejvíc. U filmu jsem se kolikrát opravdu hodně pobavila, hudba byla taky super. Ano sci-fi klišé se zde objevuje (galaxie je v průšvihu a někdo jí musí zachránit). Groot byl fakt super i Rocket... Takže fajn ráda se na film podívám znovu :)