Recenze (94)
...a bude hůř (2007)
Biják dobrej, ale radšej knihu.
American Heist - Americká loupež (2014)
Tuctový, žánrový popcorn se spoustou slziček, což je dost na škodu. Finální fuck up heist docela v cajku.
Bahno z Mississippi (2012)
Standardní popcorn s nevadícím McConaugheym a Witherspoonovou, který mohl být trošku kratší. Řemeslně (filmově) v cajku. Finální shooting dobrý, konec dobrý, všechno dobré. Na večerní čumendu s přítulkyní ideální. 3,5* Kdyby to vzniklo před pětadvaceti lety Neckbonea by hrál tutově River Phoenix.
Bunny a býk (2009)
Pohodička. Vizuální stránka dost originální, hlavně teda ty přechody ze scén jsou suprově pořešený. Akorát děj "klišé z plyše, znám to už z americkejch pásovek" trochu naštve. Nicméně zábavička s anglány (Barratt a jeho čubky) vkusná víc než dost. Rozhodně zábavnější než exkurze do polského národního muzea obuvi. 3,5*
Cirkus Bukowsky (2013) (seriál)
No tě buk! Po všech rebirthech starých vykopávek a nekonečných limonádách konečně zas v bedýnce něco u čeho může člověk v klidu poležet aniž by byl nějak pohoršen. Zvědavej na zbytek. Rozjezd ucházející. 3,5*
Clean (2021)
Popelář s temnou minulostí, hasákem a brokárnou. Poslední třetina je celkem fajn vybíjená. 3,5*
Di shi da lao (1975)
Hongkongského taxikáře Guanga si vytipuje parta zlodějů, kteří se chystají vyloupit banku. Guang se později jako oběť a nastrčená osoba stává podezřelým z loupeže... Mno, je to takovej mišmaš. Trochu drama, trochu komedie, trochu akce a tak akorát starýho, dobrýho sedmdesátkovýho kung-fu od Shaw bros. Nic víc, nic míň.
Divadlo Sklep: Böhmen und Mähren (2015) (pořad)
Doby kultovních Mlýnů, Pumelic či Hřmění jsou dávno pryč, a však sklepního fanouška zahřeje vidět sklepáky po dlouhý době takhle triptychově zase v čarobedně. Z každého rožku si někdo najde trošku. Pimprlovo alko-divadýlko na každou základku, futter trichter do každé rodiny a televizního pracovníka z Prahy se smártfounem do každý čtvrtý cenový putyky! 2,90 hodnotit nebudu a dám raději rovnou 3. Hádejte proč.
Fallo! (2003)
Méně gumových přirození, normální explicitně okázalé sexování a dalo by se psát o solidní, lechtivý legrandě. Bohužel, nedá se. Škoda.
Firebird tornádo (1983)
Jakási "režisérská" verze původních Gone in 60 Seconds. Kde je začátek nahrazen (přestříhanou a o nový záběry doplněnou) scénou úvodní honičky z Junkmana a přibylo i pár obrazů s muži zákona, kteří v původním filmu nemají zrovna moc prostoru. Nicméně, ve finále je to furt to samý, akorát trošku jinak. Bohužel jsem viděl originál i Junkmana dřív a tudíž na mě Deadline Auto Theft působí trochu divně a nic víc než marketingový kalkul v jeho vzniku nevidím. Ale diváci nepolíbení zmíněnými filmy můžou být možná i spokojeni.