Recenze (224)
Nedotknutelní (2011)
Inspirováno skutečným příběhem, to mě udělalo obrovskou radost. Příběh byl strašně hezký i s vynikajícím humorem o který se staral Omar Sy (Driss). Líbil se mi, herecky výkon obstál skvěle, překvapil mě. Fascinoval mě povahou nehrál si na žádného frajera, byl sám sebou. Strašně hezky se staral o Philippa a šlo jim to spolu vážně skvěle. Díky němu se pak znovu oženil a měl další dvě děti. Klobouk dolů.
Pan Popper a jeho tučňáci (2011)
Zábavný rodinný film, jen co je pravda málo rodinných filmu je tak pěkně udělaných a propracovaných, moc se mi líbil. Povedl se fakt.
Poupata (2011)
Výborné drama. Zajimavý dramatický příběh který se odehrává v zajimavém prostředí. Litovala jsem rodinu, ve které nebyli peníze a misto aby se otec postavil na nohy tak sazí dál za statisíce a k tomu ještě na záruku bytu ve kterém bydlí. Mohl být trn konec delší.. Ale přesto jsem velmi spokojena. I takový život ve skutečnosti je.
Rozpal mě, sakra (2011)
Film mě vůbec nezaujal. Od začátku to bylo takové nudné, čekala jsem že se tam aspoň objeví nějaký humor, ale nic, příběh o erotických touhách dospívajících dívek jsem si představovala trošku jinak. Herci a herečky mě taky nezaujaly... Nic moc. Film na mě zapůsobil prázdně bez špetky naděje na vyšší hodnocení.
Vyměřený čas (2011)
Velmi našlapaný filmek, ve kterém vyniká napětí a to je hodně důležité, neuvěřitelné jak si lidé vše kupují za čas, scény neuvěřitelné,některé mohly být více napínavější a živější. Justin Timberlake zahrál hrdinu, což jsem nečekala... Nechyběla ve filmu láska, strach o ztracený čas, a úžasná hudba která zapadala do scén... Film si zaslouží 5 hvězdiček to rozhodně ano!!
Frozen (2010)
Film byl od začátku velmi napínavý až dramatický, byli tam i momenty kdy jsem nečekala co bude dál. Ten konec mě ale nejvíc šokoval to jsem nečekala. Proto tomu dávám maximální hodnocení.
Kdo rozsvítí Vánoce (2010) (TV film)
Vánoční komedie, která mě nenudila ale právě naopak pobavila. Slušní herci i atmosféra.
Milý Johne (2010)
Nádherný válečný romantický film s mým oblíbencem Channingem Tattumem. Role, kterou hrál mu skvěle pasovala, a obstál na výbornou. Amanda se k němu hodila. Jako herečku jí mám ráda a tuhle roli zvládla taky skvěle. Hrozně jim to pasovalo. Film, který mě dohnal k slzám a zasloužil si u mě TOP!
Psí útulek (2010)
Musím říct, že na mě to bylo až moc drsné, v nápravném zařízení, kde jsou mladiství, za prohřešky musím říct, že docela mazec, Drsné chovaní mezi sebou, mě až šokovalo, ale asi to tak má být že přežije jen ten který je nejsilnější, slabší nemá šanci, ušlapali by ho k smrti.
Shrek: Zvonec a konec (2010)
Ukončení bylo moc pěkně natočený povedlo se. Spokojenost!