Recenze (93)
Ubohý pan Kufalt (1981) (TV film)
Nádhera...Za tohle odpouštím ČT poplatky...Kdyby takový herecký koncert vysílala alespoň dvakrát týdně,tak bych dobrovolně platil dvakrát tolik...Svělý Munzar a Hrušínský.Tohle prostě musíte vidět.
Babovřesky (2013)
Jedna hvězda za to,že jsem na tom nebyl v kině nevyhodil dvě kila....
Vše o vaření (2013) (pořad)
Už dlouho jsem se tak nenasmál.....Ty vole...:-))Bára je fajn,ale opravdu má zapotřebí ze sebe dělat totální trubku???Ty její otázky můžou někoho taky zabít....:-))
V podstatě jsme normální (1981)
Pokračování "Pátek nen svátek"....Špatný....Jorga Kotrbová je fajn,ale všechno ostatní je "out"....Pro ní dvě hvězdy.....Jinak ani šumák...
Žoldák: Legie zkázy (1998)
Slušný béčko,žádný zázrak,ale vidět se to dalo....
Bitch Slap (2009)
A přesně takhle to dopadne,když si někdo hraje na Tarantina....Něco tak blbýho jsem v životě neviděl...Aspoň kdybych ty prsa mohl zahlédnout,tak by to šlo do kategorie erotickejch filmů....Maximálně...Ale takhle???Trapárna strašlivá a nechápu některý zdejší hodnocení....Tři totálně přehrávající "sexbomby" a absence příběhu....V momentě,kdy se jedná o duležitý věci si na sebe vylejvají kýble s vodou......No fakt mám dost....:-))
Křižák v džínách (2006)
Tak hezký téma....Miluju filmy o cestování v čase a všechno co s tím souvisí...Ale tenhle ne....
Pátek není svátek (1979)
Socialistická paneláková rodinka...Zavzpomínal jsem si a pozvracel se....-))
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Musel jsem překousnout první dva díly,abych byl in,ale pak už jsem nedokázal nestahovat jeden díl za druhým...:-)))TBBT to není,ale toho času rozhodně nelituju....:-)Ale ta osmá série je deprimující....Pouze už čekám,až poznám jeho ženu,potažmo matku jeho dětí.....
Jsem agent (2002)
Občas zábavný,ale řečeno Varlem Frištenským....."Tak bylo to hezký,ale že bych to musel vidět dvakrát????"