Oblíbené seriály (10)
Teorie velkého třesku (2007)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Přátelé (1994)
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Star Trek: Nová generace (1987)
Star Trek: Enterprise (2001)
Flash (2014)
Arrow (2012)
Mentalista (2008)
Proč? 13x proto (2017)
No. Jak tohle popsat slovy. Pokud tady někdo vůbec čte, co píšu o filmech, říkám si, že mě asi ani pořádně nezná. Zkusím si tedy dát práci s touhle recenzí. Už jenom proto, že tenhle seriál mi nějak přirostl k srdci. Možná, protože jsem se v něm mohl najít i sám? Koukat na to jsem začal se dvěma názory. Super seriál/glorofikace sebevraždy. No nějak mi to jako glorifikace nepřišlo. Ze seriálu bylo podle mě, jednoznačně vidět, že to co ona udělala, byla blbost. A ano byla, každopádně jí 100% chápu proč to tak udělala. 100x jsem se cítil stejně. Ten seriál je tak soupeřově natočenej a poskládanej, že už nemá cenu to nějak dál rozvíjet. Moje slova to nedokáží popsat a jen bych ten seriál urazil. 100% doporučuji