Recenze (269)
Únos (2017)
Pre mňa skôr "úmor".
Vetřelec: Covenant (2017)
Deprimujúce.
Duch ve stroji (2017)
Scarlett Johansson ako vraždiaca mašina so srdcom už rutinne zabehnutá, klišé neškrípalo, chrumky ušli, detská duša viacmenej spokojná.
Raw (2016)
Harry Potter na surovo, miestami vyvolával salvy smiechu, čiastočne za to môže hororová škôlka opäť v silnej zostave, čiastočne scenár nahrával na smeč. Európania do toho vždy primiešajú aj niečo vzťahové, nesnažia sa len ľakať alebo šokovať, ale hlavne rozprávať príbeh a vyjadriť pocit.
Zlato (2016)
Poriadne prisolené nonstop chlastom a cigaretami, okorenené Polívkovským McConaugheym a obložené obrovskou kopou biznis kalerábov, ale určite jedlé.
Argo (2012)
Pekná, sentimentálna scéna s chlastom v lietadle, vtipné smutné hlášky o Hollywoode a celkovo ďalšia napínavá rozprávka o bájnej krajine a o jej statočných hrdinoch možno aj s akou takou oporou v realite.
Můj pes Killer (2013)
Záhoráčtina je super nápad, skíni si to užívajú a pes duplom. Diváci len niektorí, nevadí, ani skíni nie všetci. 42% tvrdý záhorácky chlast, kto grcá, nech grcá potichu.
Gimme Danger (2016)
Spomienky na časy s obojkom na krku keď bola úžasná psina. Po chvíli otravný beatnicky verbálny rokenrol doplnený po rovnakej chvíli rovnako otravnými kreslenými gagmi. Viaceré novšie Jarmuschoviny mi smrdia. Hviezdička za zanietenie.
Belgica (2016)
Schéma vzostupu a pádu, ale ako bonus aj farba, zvuk a chuť.
Mrtvý muž (1995)
Psycho Jarmusch je hustý, ale neviem či dokáže viac ako diváka omámiť.