Recenze (221)
Barrandovský čumáček (2013) (pořad)
ty zvířata za to nemohou
Doktoři z Počátků (2013) (seriál)
dávala jsem hned ze začátku ted bych tak půlku odebrala
Křižovatky života (2013) (pořad)
Co se zpracování týče fakt hrůza,ale témata nejsou nezajímavá
Sanitka 2 (2013) (seriál)
zatím nevím co si o tom myslet takže2*
Šmejdi (2013)
Šokující dokument.Pravdivé a velmi smutné.Bohužel taková dnešní doba je honba za penězi je alfou omegou všeho. Obdiv tvůrcům dokumentu
Vylomeniny (2013) (pořad)
Já se tedy bavila povětšinou víc než dobře..někdy mně fakt až zarazí čeho jsou lidi schopni a na druhou stranu, jak někdo sklidem přijme to že partnerovi začne"hrabat"
13. komnata - 13. komnata Miloše Holaně (2013) (epizoda)
Prošel si velký boj nezbývá než popřát hodně zdraví
Jaromír Jágr: stále na vrcholu (2012) (TV film)
podařený dokument... prostě Jarda je jen jeden
Bez dechu (2011)
Spíš 3 a půl*.Viděla jsem tento film zcela náhodně v telaevizi a vůbec jsem nevěděla o co půjde.Napřed mi to připadlo jako,že to bude nějaké drama se střední,ale obrat tedy dost nečekaný.Odlepit jsem se nemohla A jen na okraj ten chlap co je honí ve vlaku mi připomíná Kalouska
Můj přítel delfín (2011)
Dojemný rodinný film o přátelství nesmělého chlapce s handikepovaným delfínem.Díky tomu,že pomoc Winter se svojí kamarákou nevzdají delfín přežije.Chlapec najde sebevědomí a navíc pomůže svému bratranci úspěšnému plavci,který utrpěl vážné zranění na vojně