Recenze (221)
Krasavec Beauty (1994)
Nádherný a zároven smutně dojemný příběh o životě nádherného koně. Pro mně srovnatelný s knížkou,kterou jsem kdysi četla několikrát.
Báječné dorty (2010) (seriál)
Neuvěřitelná umělecká díla.....taky neuvěřitelné ceny:-)) Dost často taky adrenalinová doprava na místo určení
Kde roste červené kapradí (2003)
Nádherný film.Jako všechny filmy kde se objevují psi jsem si ho užívala,smrt obou obrečela.Bohužel původní jsem asi neviděla,zkoušela jsem hledat ke stažení,ale nepovedlo se.
Zakletý v čase (2009)
Hlavně dojemná romantika sympatická hl.dvojice.trochu smutný závěr
Surfařka (2011)
Velmi dojemný asilný příběh podle skutečné události. Bethany Hamilton má můj velký obdiv
Pretty Woman (1990)
Tuhletu o "Popelce" mám moc ráda...obzvlášt scény jak Hector Elizondo jako ředitel hotelu učí Vivian vybranému chování
První rytíř (1995)
Výpravně natočená romantika...jsem tak někde na 3 a půl*
Jaromír Jágr: stále na vrcholu (2012) (TV film)
podařený dokument... prostě Jarda je jen jeden
Formule 1 (1978)
zajímavý dokument záběrry nehod jsou děsivé
Už zase skáču přes kaluže (1970)
strhující příběh o vůli překonat zákeřnou chorobu Vláda dlouhý exceloval už jako kluk