Recenze (221)
Ošetřovatel (2011)
Za zvířátka
Skečbar (2010) (pořad)
Bývalo líp
Vnitřní vesmír (1987)
Napínavá sci-fi komedie možno využít i výuce základů anatomie:-)))
Tango a Cash (1989)
Příjemná akční krimi komedie,sympatičtí hlavní hrdinové
Klec bláznů (1978)
děj vlastně stejný ale trochu víc mi sedla Ptačí klec,možná proto že jsem ji vidělq jako první
Šmejdi (2013)
Šokující dokument.Pravdivé a velmi smutné.Bohužel taková dnešní doba je honba za penězi je alfou omegou všeho. Obdiv tvůrcům dokumentu
Dallas (1978) (seriál)
taky jsem koukala a poshlédnutí jednoho z dílů dokonce odjela do porodnice
Show Jana Krause (2010) (pořad)
jako u všech typů těchto pořadů záleží na hostech,ale Kraus je dobrej i u těch méně zábavných
Zázraky přírody (2009) (pořad)
Některé reportáže jsou zajímavé
Hodina pravdy (2002) (pořad)
Celkem zajímavý nápad,ale musím souhlasit s tím,že úkoly jsou dost nevyrovnané