Oblíbené seriály (10)
Myšlenky zločince (2005)
Taktisto srdcová záležitosť, preto objektívny pohľad nepripadá do úvahy :) každopádne, videla som všetkých sedem sérií, mám rozsledovanú ôsmu a chcem povedať, že nič lepšie momentálne v seriálovom podaní pre mňa neexistuje :) Jackov tím je mojim tímom, pociťujem priam bytostnú náklonnosť ku každému jednému z nich. Priznávam, nie všetky časti sú rovnako dobré, no žiadna tragédia. Ako celok geniálne :)
Zločin (2011)
Most (2011)
Broadchurch (2013)
Miestami skľučujúca atmosféra, skvelá psychológia postáv, ešte lepšia muzika, nádherné prostredie. Asi toto najviac. A potom táto zvláštna dvojica detektívov :) Čím ďalej, tým viac mám rada tento seriál. Po tretej sérii trpezlivo (zatiaľ :) ) čakám na ďalšiu.
Ve jménu vlasti (2011)
Neprekonateľný.