Poslední recenze (65)
7 žen a jedna záhada (2021)
B-čkové no vtipné, divadelné, talianske👌 Spokojnosť napriek hodnoteniam.
Like House (2021) (pořad)
Za mňa priemer reality shows, ktoré nie sú úplne štastný koncept. Zaujaté hodnotenia všetkých za to že tam sú mladí ľudnia z netu ukazujú realitu asi tak ako všetky reality shows sveta.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Pozreté naraz jednotka aj dvojka. Jeden z mála filmov, kde je dvojka lepšia. Snáď tretí diel nepokazia.
Poslední deníček (1)
Seriály
Čo mám v pláne pozrieť
Veľké malé klamstvá !!
Rozpozerané
Teen Wolf - 5x15
13 Reasons Why - 1x13
Doctor Who - 9 séria
Class - 1x05
2 broke girls - 6x22
Bluf - 1x7
Fullmetal alchemist - 1x24
Faking it - 3x02
Anger management - 1x10
The Big Bang Theory - 10x03
The Middle - 7x18
The Simpsons - 20x?
Riverdale 3x22
Black Mirror - 3x06
Supergirl - 3x14
Stranger Things - 2x09
Flash - 5x20
Arrow - 7x20
Dokončené
Mirai nikki + OVA, redial
Don't Trust the B---- in Apartment 23
Death Note + OVA
Mimochodom áno, samozrejme že som videl aj viac seriálov, no buď ma omrzeli a už ich nedopozerám, alebo ma ani nezačali baviť, preto ich tu uvádzať nebudem.