Recenze (166)
Calin & Viktor Sheen: Safír (2023) (hudební videoklip)
Song je banger, klip bohužel slabší (ale v kontextu české rapové scény pořád nadprůměr).
Barevný sen (2020)
Muselo to dát určitě spoustu práce a líbí se mi, že má někdo v Česku vyšší umělecké ambice než natáčet "letní rodinné komedie"... Ale tohle bylo ABSOLUTNĚ BEZ DĚJE! Každý dialog působil, jako kdyby ho někdo napsal těsně před natáčením scény a bez znalosti zbytku filmu, dabéři jako by za mikrofony usínali...a celkově se to neskutečně vleklo a nic se tam nedělo. Tohle bylo bolestivé a smutné. Pro dospělé je to příliš blbé a pro děti příliš temné. Takže kde je cílovka...?
Proroctví (2009)
No typiiiičo. Chtěl jsem původně dát aspoň jednu hvězdičku za slibný začátek, ale ten konec to fakt úplně zabil. Strašná slátanina...
Jesus Christ Superstar Live (2018) (divadelní záznam)
Pěvecky a scénograficky moc pěkné. Jinak raději bez komentáře...
TBH (2022) (seriál)
Neexistující herecké výkony tomu dávají až nádech experimentu...
Zpívej (2016)
Uspěchané klišé...
Spirála strachu: Saw pokračuje (2021)
Pokud oběti ani nemají šanci přežít, je to už fakt jen trapná exhibice tvůrců ve směru co možná nejbrutálnějších pastí. Bohužel...
Šest ran do klobouku (1981) (pořad)
Ten koncept je strašný bizár... A celé je to na úrovni táborového kvízu.
Zločiny Velké Prahy - Loutkohra (2021) (epizoda)
Casting přímo děsivý...
Na nože (2019)
Nejslabším hercem tu za mě bylo to nejzvučnější jméno. A ona i ta zápletka, byť oceňuji vcelku originální styl jejího vyprávění, mohla být trochu víc zajímavá, pod víc než jednou rouškou tajemství... Jo, a taky mi přišlo, že většina členů rodiny je v tomhle filmu naprosto zbytečná. Takže aspoň dvě hvězdy půjdou dolů, nedá se nic dělat.