Recenze (170)
Vrahem z povolání - Utrpení soudce Karla Vaše (2013)
Obyčejný člověk s neobyčejnou mocí.Dokument ale byl uchopen lajdácky jako agitka.
Wilsonov (2015)
Já si prostě nemohu pomoci ale všechny ty dlouhotrvající klientské klaky v českém filmu jsou už jako vývar z Vorlíčkových,Lipského nebo Formanových kecek z jejich mládí vymaštěno soudobou českou scénaristickou školou JAKOBYnů.Několik fotogenických nehereček to nikdy nezachrání.
Benátský syndrom (2012)
Prefabrikovaný turismus v kostce.
Na mol (2012)
Alkoholismus do omalovánek,vystřihovánek a slabikářů. Asi jako,kdyby byl Váleček závislý na sexu-a léčil se.
Kupec benátský (2004)
Když jsem viděl Pacina ve filmu o inscenování Richarda III,zvědavost na Kupce se zvýšila. A nezklamal.Trochu pojaté kostýmově,ale nevadí.
Mapa lidského srdce (1992)
K tomuto filmu se dá pouze přidat slovo-škvár.Je to daleko spuchřelejší než pitominy,které se alespoň netváří.
Instinkt (1999)
Neskutečná agitka a děsivápitomina v jednom.Jeden za řemeslnost a slabost pro Hopkinse.
Přijdu hned (1942)
Dojemný,hluboce lidský v kontextu doby nádherný film. Samozřejmě i v kontextu s tragedií herečky Letenské.
Bezva chlap (2010)
Chandra lidí s hodně ukrytými city tragikomické opravdovosti.Dá se o takovém filmu říci,že se člověku ,přesto,že výtečný líbí? Jinak to působilo jako odvykačka rybích prstů a karbenátků.
Lovci zločinců (2011) (seriál)
Vždy mi dělá dobře ,když zlo dostává na zadek i v přehnané podobě.Dokonalý akční film daleko od stupidity.