Recenze (18)
Penny Dreadful (2014) (seriál)
Po 4 častiach ma to prestalo zajímať,sčasti dabingom.
Stážista (2015)
Po tridsiatich minútach som to vypol, nezaujímavé.
Umučení Krista (2004)
Keby tento film pozerali ľudia bez ohľadu na to či veria v Boha alebo nie ,myslím žeby konečné hodnotenie trochu iné.
American Horror Story - Freak Show (2014) (série)
Keď som začal pozerať finále, hovoril som si že nezomrela väčšina ako tomu bolo pri 1. i 3.sérii (čiastočne i 2. :D) a zrazu ten rozmaznaný debil všetkých vystrieľal.
Ouija (2014)
1* iba za snahu hercov . Dúfam že sa snažili.
Šestý smysl (1999)
Škoda že mi bolo pred filmom vyspoilované že Willis je duch (kto pozeral Scrubs vie). Film som si potom nemohol vychutnať .I keď ma veľmi mrzí že som to pred tým vedel. Možno by to bol jeden z mojich obľúbených filmov. /75%/
Fighter (2010)
Herecký výkon Balea dokonalosť.
Hokejový zázrak (2004)
Film priemer, AVŠAK Amerika sa v tomto filme považuje za nové božstvo. USA vyhrá raz nad Ruskom a ešte že z toho neurobia nový 30 dielny seriál.Keby mali Rusáci urobiť film o každom víťazstve na USA tak by som si skôr musel spáchať samovraždu než by som to dopozeral. Strašne naivné.
Matrix Revolutions (2003)
Svoje hodnotenie som po istom čase zmazal lebo si na ten film nepamätám . To myslím hovorí za všetko
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
Krásna spomienka z detstva.