Recenze (63)
Horší než smrt (2007)
Pěkná porce britského humor, který je tak suchý, až to bolí. Opravdu velmi zdařile zpracované téma pohřbu milovaného otce a asi nejvíce mne zaujal Simone a strejda Alfie - "Everything is so fucking green". ;)
3:10 Vlak do Yumy (2007)
Vyborna atmosfera, skvela rezie, stupidni scenar, nejhorsi konec jaky si kdo mohl predstavit. Celkem se divim, ze nevidim zaber, jak Bale sedi doma na zaprazi celej obvazanej, ale zdravej se svoji manzelkou. to by bylo takovy western scifi melodrama. takhle je to jen western s precitlivelym koncem. slabe 4
Once (2007)
Kdo neviděl neuvěří a hlavně, kdo neslyšel nepochopí. Co ta muzika dokáže je nepochopitelné.
Americký gangster (2007)
Škoda slov, Crowe i Washington imho skvělí, o režii nemluvě. Sice mi to přijde trošku jako Catch me if you can v gansterském prostředí, ale tedle film je fakt perfektní a to že má 150 minut si ani neuvědomíte protože tam není ani jedna slabá chvilka. proste *****
Goyovy přízraky (2006)
Tak trošku v rozpacích. Od Formana lz možná čekat trošku více. Ovšem vykreslení toho jak moc je církev zlá a jak dokázala mnoha lidem zničit život je tu myslim perfektni. Přál bych to vidět všem kostelním pánům, arcibiskupům ajitomu nejvyššímu v římě. Měli by to povině promítat v kostele, aby ti lidé co tam chodí, věděli v co věří.
Mortal Kombat - Boj na život a na smrt (1995)
Je to fakt ptakovina. Jenom ptakovina a nic nez ptakovina, ale mam tuhle ptakovinu moc rad.
Kupec benátský (2004)
I přesto, že Pachino exceluje, na 5 to není, byť lépe to asi natočit nešlo.
Chuck (2007) (seriál)
Naprosto paradni serial, lepsi nez Reaper. ;) Na nedelni odpoledne absolutne idealni.
Temný úsvit (2006)
Je to strasne zvlasni, snad dokonce i divne ale on takovyto namet snad jinak a lepe ani natocit neslo ;)
Noc na Zemi (1991)
"Fuck you JoJO, fuck you fuck you and fuck you." "Oooh nice family"