Oblíbené seriály (10)
Dexter (2006)
I. - 4 (příjemné překvapení); II - 5 (napínavé, vtipné, dechberoucí), III - 3,5 (nejde o tolik jako ve 2.sezóně, ale pořád fajn); IV - 4 (televizní záporák s přehledem lepší než většina ze stříbrného plátna) , V - 4,5 (skvělé vedlejší postavy, někdy až moc přehnané zvraty, ale nakonec dobrý), VI - 2 (šok, zklamání, wtf? nelogické chování postav, prostředí jak z televizní inscenace, často směšné... a zcela vymizelo napětí!), VII - 4 (po podivné šesté sérii se Dexter celkem vrací do starých kvalit - vynikající záporák Sirko a osudová Hannah). VIII - tak finále jsem moc nepochopil - teď varuji před spoilery - uniklo mi, že se Dexter během posledních několika season změnil ze "zábavného" seriálu ve vážně míněný pokus o tragedii. Nechápu, jak ten konec mohli dopustit, a považuji to za zradu. Tohle čekání se opravdu nevyplatilo. A je to škoda, protože některé seasony byly skutečně parádní...
Sherlock (2010)
Zpátky do školy (2009)
Geniální mix mezi americky kultivovaným a britsky absurdním sitcomem. Nekorektní po všech stránkách, neustále překvapující... Chevy Chase! Abed!
Battlestar Galactica (2004)
Black Books (2000)
Ajťáci (2006)
Akta X (1993)
Ztraceni (2004)
Prvních několik sérií dokonalé, ale postupem času se to až příliš zkomplikovalo, znepřehlednilo a dostalo do fáze, ze které málokdo mohl odejít spokojený...
Teorie velkého třesku (2007)
Začalo to skvěle, ale postupem času se vtipy stále opakují, charaktery se nikam nevyvíjejí a Leonard je pořád nejnudnější postava všech dob...