Recenze (38)
Queer tým (2018) (pořad)
Tohle je pravej make over, čeští tvůrci podobných show by se z toho měli poučit. Poprvé jsem viděla, že protagonisté vypadají opravdu výrazně lépe než před tím a Bobby je interiérový bůh!
Velký úklid s Marií Kondo (2019) (pořad)
Její úklidový koncept zbožňuju a měl by si tím projít každý alespoň jednou za život (nebo minimálně před stěhováním), ale tahle show se příliš nepovedla bohužel :(.
RuPaul's Drag Race (2009) (pořad)
Ru mě provázel rokem 2019 a z mého pohledu jde o svět měnící počin, který je hoden cen, které na letošních Emmys získal. Na první pohled může jít o navoněnou a flitry pošitou nevkusnou reality show a ikdyž je to trochu pravda, jde tu o mnohem víc. Zkuste to, taky tomu propadnete.
Euforie (2019) (seriál)
Euforie je blyštivým vyobrazením moderní doby nebo je nám to tak alespoň servírováno. Za mě parádní a velice zábavná pokoukaná.
Zaklínač (2019) (seriál)
Vidím to na 3 a půl hvězdy, připomínalo mi to starýho dobrýho Herkula nebo Xenu, a to hlavně kvalitou kostýmů a vytříbeností dialogů, ale i přesto mě to docela bavilo. Připouštím, že jsem byla chvílemi zmatená tempem seriálu a tvůrce podezírám, že toho hodně přeskočili, nezbývá mi nic jiného, než si knižní předlohu přečíst.
Jak vyrobit vraha - Série 2 (2018) (série)
A stalo se to zase. Dobrovolně i tak trochu nedobrovolně (protože to jinak nejde), se 10 hodin téměř v kuse, vystavujete rozporuplným pocitům, pocitu nespravedlnosti, zmaru a vzteku. Takže doporučuji i tak trochu nedoporučuji... Zároveň však musím říct, že druhá série znatelně ubrala na tempu a silné emoce cítíte pravděpodobně proto, že si průběžně vybavujete emoce z předchozí série.
GLOW: Nádherné ženy wrestlingu (2017) (seriál)
Tenhle seriál má neskutečně pozitivní vibe a sympatické hlavní hrdiny. Doporučuji..
Aquaman (2018)
Já tomu nerozumím, poměrně často se setkávám s obecným názorem, že je něco fajn, i když je to kardinální kravina. Kdyby to byla animovaná disneyovka, asi by mi to přišlo docela fajn, ale v tomhle případě, jsem se většinu času cítila trapně a přemýšlela jsem nad tím, proč Willem Dafoe a Nicole Kidman hrají v takovým béčku. Takže předpokládám, že má trapnoman momentálně 78% pouze kvůli Khalu Drogovi a nikdo to jenom nechce přiznat. Takže jedna hvězda za Khala a druhá za Ivana Draga. Pardon.
Nebezpečná laskavost (2018)
3 hvězdy ze sympatií k Blake a Anně. Příjemná oddychová podívaná.
What the Health (2017)
Idea je fajn a jestli tenhle dokument přesvědčí několik Američanů, aby změnili svůj životní styl, asi tu platí, že účel světí prostředky, ale podle mého názoru, je snímek zcela neobjektivní a informace jsou zkreslené a ke konci i nepřesvědčivé. Věřím, že část informací, které nám film naservíroval, je pravdivá, ale její důvěryhodnost naprosto zpochybňuje velké množství nepřesvědčivých a nepodložených desinformací. Nejsem hater, dokonce jsem už mnoho let na stejné lodi, jako autor filmu, ale dokument je propadák.