Recenze (105)
V oku tornáda (2014)
Je to katastroficky film. O tornadech. a v teto kategorii jeden z lepsich.
Strážci Galaxie (2014)
Dobra zabava Co vice dodat.
Na hraně zítřka (2014)
Ma to hlavu, ma to patu a da se na to divat a dokonce se u toho bavit.
Ledová hrozba (2013)
Jako beckovy film ujde :-)
Ranhojič (2013)
Ne tak dobre, jak jsem cekal, ale lepsi nez jsem mohl ocekavat. Tom Payne a Ben Kunsley vynikajici, i kdyz oba meli az moc viditelne "prazdne" okamziky. Pekny historicky film kde kulisy jsou az moc viditelne !fake! (malovana popredi a pozadi).
Hvězdná pěchota: Invaze (2012)
No, co k tomu rict hned po zhlednuti? Moooc dobre.
Albatros (2011)
Paradni film, pokud se vam trefi do nalady :-)
Halo 4 - film (2012) (seriál)
Vubec to neni tak spatne, jak se zda.
Konzultant (2013)
Zvlastni, elegantni, kruty, pomaly, rychly.
Síla myšlenky (2011)
Dobra myslenka, spatne zpracovana.