Recenze (65)
Probudím se včera (2012)
Až na ten trapný a nedomyšlený konec skvělá komedie, překvapil mě i Mádl, kterého jinak nemusím.
Sněhurka: Jiný příběh (2012)
U filmu tohoto formátu je strašně těžké vybrat hudbu, která pokryje celých sto minut a nebude ani chviličku divákovi vadit. To se naštěstí povedlo.
Šťastný smolař (2012) (TV film)
Ultranesympatický Filip Cíl, osvícený nápis Monte Carlos a trapná Bohdalová v rakvi... Hrůza.
Vrásky z lásky (2012)
Trošku mě udivilo ne až tak vysoké hodnocení, tento film je takové pohlazení po duši, kdo by se nechtěl dívat na ztřeštěné důchodce. :-) Líbí se mi vylíčení vztahu mezi dvěma staršími lidmi, na tohle se často ve filmech o mladých zapomíná. Mínusem pro mě byla postava hlavní sestry (Medvecká), která, ačkoli se snažila být spravedlivá, diváka na svou stranu nedostala.
Micimutr (2011)
Kretschmerová má na hlavě jakési zaječí uši a Dyk odklízí popelnice. Ale ta "pohádková linka" je příjemná.
Muži v naději (2011)
Vejdělkovi došly nápady, ale stejně se pustil do dvojky. Polívka = Balzerová, navíc ve filmu je minimální vtip...
Odcházení (2011)
Absurdní, divadelní, metaforické. Proč se to rozhodli natočit, proč to nezůstalo jen na divadle? Podle mne absolutně zbytečný film.
Ženy v pokušení (2010)
Hrůza. Trapná šl.apka, její ještě víc trapný pohřeb, škaredá Kubařová a Vlásáková spuštěná s Dykem - co to proboha je?? 1 * dávám jen proto, že Muži v naději jsou ještě horší.
Líbáš jako Bůh (2009)
Spousta s.aček tu má vysoká hodnocení a vtipná, milá komedie, u které se člověk opravdu od srdce zasměje, je hozena do odpadu. Škoda...
Vyprávěj (2009) (seriál)
Na začátku skvělý, teď (při posledních dílech) to upadá, nicméně pořád to hodnotím jako fajn seriál. I když se scénarista trošku mohl zamyslet nad tím věkem, a ne posílat téměř devadesátiletého muže do Thajska...