Recenze (1 059)
Temný úsvit (2006)
Bale je pan herec, ale taky pěknej blázen. 80%
Zábavný park (2009)
Moc příjemnej filmeček, ale Eisenberg je mi teda těžce nesympatickej. 85%
Nouzový východ (2008)
Já fandil DiCapriovi, i když ho moc nemám rád. Narozdíl od Kate, která je pro mě ztělesněním čisté krásy. Tady jí to ale vůbec nesedlo a i její projev mi přišel nemastnej neslanej. Pohledy do blba mě prostě ničim nezaujmou. Navíc její postava je opravdu naprostej psychopat. PS: Scény s Michaelem Shannonem byly nejlepší! 85%
Vyfič! (2009)
Girls ROCKS!!! 85%
Komando (1985)
Cha, smát se lidem, kterým u filmu, jakým je Komando, vadí nedotažený příběh, nebo ne zrovna dokonalý Arnoldův herecký projev. Navíc připočítám-li ten kulervoucí soundtrack, tak není co řešit. Tohle můžu stále dokola, je to kus mího dětství. 90%
Payback: Straight Up (2006)
Těžko říct, jestli je tahle verze lepší, než ta původní. Obě jsou skvělý. 85%
Napříč vesmírem (2007)
Nejlpší muzika. A závěrečná scéna prostě nemá chybu. 85%
Iron Man 2 (2010)
Mnohem lepší a rozjetější než jednička. Úplně 5ti * film to není, ale k 4,5 * se to blíží. Dost dobrá zábava. 85%
Absurdistán (2006)
Demence je vážně legrační. 80%
Gamer (2009)
Zajímavej filmeček, když na něj nemá člověk přemrštěný nároky. Navíc tohle je role vyloženě šitá Butlerovi na míru. 80%