Oblíbené filmy (10)
Ponorka (1981)
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Big Lebowski (1998)
Andrej Rublev (1966)
Marketa Lazarová (1967)
Volný pád (1993)
Život Briana (1979)
Predátor (1987)
Predátor mě v dané době dostal ze všech klasik žánru zdaleka nejvíc. Mimochodem jedná se každopádně o jednu z nejlepších filmových masek všech dob.