Recenze (12)
CO / KDYBY (2019) (seriál)
A já si pořád říkala, že mi ta herečka (Renée Zellweger) někoho připomíná... no bohužel pilot byl natolik nevydařený, že svůj čas nebudu nadále věnovat dalším dílům - bohužel, trailer vypadal velice poutavě.
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Popravdě prvotní upoutávka v kině mě nadchla, posléze hodnocení na csfd mě odradilo a až zpětně, kdy jsem se měla možnost na film podívat, jsem si řekla, že na hodnocení tady už nikdy nedám :-D. Film mě naprosto pohltil, jednak hudba, která udává templo, je složená ze samých pecek, ale celkově podání filmu je výborné. Líbí se mi akční scény, u kterých konečně vidím, kdo koho bodl a koho kopl, akční hrdina není Chuck Norris a ani jeho protivníci nevydrží všecko. Konečné rozuzlení zápletky je trochu matoucí, ale upřímně, který film poslední dobou není? Kdyby to šlo dám 4 a půl. Btw určitě se na film podívám znovu a to dělám jen u velmi málo filmů.
Čarodějův učeň (1977)
Jedinečně ztvárněný příběh, který mě v dětství naháněl hrůzu a v dospělosti nesmí chybět každý rok jako vánoční/tříkrálová podívána.
Rozkoš v oblacích (2013)
Po dlouhé době jsem se u filmu velice dobře bavila, připomělo mi to starší Almodovarovy kousky. Film je vtipný a svou lehkostí dokáže pobavit i na více shlédnutí. 4
Dark (2017) (seriál)
Za mne určitě 5. Hlavní téma seriálu mne velice zaujalo, s tím jak si dokázali autoři pohrát a neztratit se - klobouk dolů. Velice si cením zachování co největší podobnosti mezi mladšími a staršími protagonisty v jednotlivých časových rovinách. Stejně tak hudba byla dokonalá. Nedokončenost první série mne však naopak mírně rozladila, trochu to působí jakoby první série byla teprve jakousi předmluvou. O to větší očekávání a nároky budou mít podle mě diváci od druhé série. Takže doufejme, že si to autoři nepokazí. A prosím - méně deště :D
Přežijí jen milenci (2013)
Výborný film, který určitě zaujme nejen co se obrazů nočních měst týče, ale nekompromisní liní soundtracku. Zápletka s Evinou sestrou byla až příliš předvídatelná, kdyby ve filmu nebyla - nechyběla by mi tam. Naopak trochu rozvinout linii s Christophrem Marlowem by nebylo na škodu. Odkaz na Jacka Whitea byl milý :-) Rozhodně neviděno naposled.
Love (2015)
Očekávání větší - laťka byla nastavená vysoko, což se dalo čekat, protože Zvráceným ji tak nastavil Gaspar sám...příběh sám osobě někdy až moc fádní a fšední. Zdlouhavé pasáže střída příjemný rytmus. Ve 3 D určitě zajímavý zážitek. Ale citace sama sebe, možná trochu zklamání. Určitě se však jedná o výjimečný snímek.
Sama nocí tmou (2014)
Pro mě velice osvěžující film, díky němu stále věřím, že kvalitní autoři a díla stále vznikají a vznikat budou. Trocha Tarkovského, Jarmusche i Lynche a proč ne? Právě naopak, čím je film, než koláží a díky ní vznikne naprosto nový pohled. Sama nocí tmou není cool, Sama nocí tmou je naprosto sexy!
Na hraně zítřka (2014)
Představitel hlavního hrdiny zrovna nepatří k mým oblíbeným hercům, ale díky tomuto snímku si mě na ty dvě hodiny naprosto získal. Akční sci-fi využívající příběh s emzáky tak trochu jinak, než jsme zvyklí a osud lidstva v rukou jednoho dlouhodobě neponaučitelnýho chlápka. Bavilo.
Lucy (2014)
Snímek se pohybuje dosti na hraně. Divák neví jestli to myslí autor vážně a nebo si z něj utahuje. Svým způsobem je to však geniální úlet, který je krásně svěží mezi ostatními snímky poslední doby.