Recenze (1 065)
Kanodžo to kanodžo no neko (2000)
Moc pěkný kraťas.
Hoši no koe (2002)
Někomu, kdo je vysazanej jen na horory (rozumněj obitus), může připadat tahle melancholická sci-fi romance nudná. Pro ostatní, kteří dokáží s filmem a postavami cítit jde o nádherný zážitek.
Minyeoneun goirowa (2006)
Inteligentní, vtipná, dojemná, barevná, živá, hravá a vůbec po všech stránkách povedná zábava made in Korea.
Laundry (2002)
Mě zase trochu připomněl Station agenta, hlavně na začátku a to svou bezstarostností a pohodou. Zčásti taky Almost love. Film je to moc pěkný, nebojím se říct krásný. Rovněž vřele doporučuji.
Drsňák (2006)
Vynikající film. Byl jsem napnutý jak trenky začínajícího pornoherce:) I technicky skvělý, nemám mu co vytknout.
Jsem kyborg, ale to nevadí (2006)
Čistých pět to není, ale ten film si mě získal nejen svou vizuálně strhující formou, tak i svým tématem a způsobem jeho podání. Sice diváka tolik neangažuje, ale lhostejné vám postavy taky rozhodně nebudou. Navíc se otevřeně hlásím k velkým sympatiím k Rainovi (aka Pi, aka Bi), přestože jsem heterosexuál. Není to dokonalé jako celek, ale v mnoha svých částech ano.
Heubyeonmonyeo (2004)
Smutný filmeček o rodině v nelehké situaci. Nejlepší reklama na cigarety, co jsem viděl.:) Ale stejně nezačnu kouřit.
Egao (2003)
Roztomilé.
Xun yi cao (2000)
Hravý a v detailech nápaditý romantický film, který se hlavně formálně hodně liší od povrchově vyleštěných korejských bratříčků. Přestože je jasně komerční, tak je v mnoha místech naprosto neodolatelný, za což může především Kaneshiro, jehož anděl je prostě božský. Živí se láskou, proto dělá v baru striptýz, aby přežil, miluje boty a chutná pivo. Je tak naivně roztomilý, že ho milují nejen ženy, ale i gayové. :)
Sunshine (2007)
Hypnotický zážitek na rozhraní několika žánrů, při kterém celý sál od začátku do konce téměř nedýchal.