Recenze (1 065)
Star Trek: Do temnoty (2013)
Libec po všech stránkach! Technicky dokonale, skvěle zahrané a hlavne po celou dobu zábavné. Porad se něco děje, film se žene kupředu a nejsilnější strankou je skvělý scénář plny zvratu, ktere na rozdíl od vetsiny blogbusterů působí uvěřitelně a motivovaně. Ano, ukázky byly dost zavádějící a i kdybyste si je pustili milionkrát, nic moc se z nich o deji nedozvite. V porovnani s Oblicionem si film udrží nastavenou látku celou dobu a nejsou tu scény jak z blbych beckovych filmu a telenovel. Oproti prvnímu dílu je to více o Spockovi, ale s výtkami na citovou prázdnotu nemohu souhlasit. Prave ten kontrast mezi emocemi ovladanym Kirkem a emoce ovladajicim Spockem je nejlepší stránkou filmu. A kdyz i Spock se rozhodne trochu se odvazat, působí to nesmírně silně. Ma-li platit tvrzeni, ze film je tak dobry, jaky je jeho zaporak, tak tady to nemohlo dopadnout lepe. Sledovat Sherlocka, ktery je porad o krok pred ostatnimi, je uzasne a drzi to divaka v neustalem napeti. Z trojice velkých nedávno vedených filmu (Oblivion, Iron man 3, Star trek) vítězi Star trek na cele čáře a je jediným, který mám chuť vidět vícekrát.
Nespoutaný Django (2012)
Ale uz to nechci nikdy vidět.
Kravaťáci (2011) (seriál)
Po prvni sezóně za maximum.
Geonchukhakgaeron (2012)
Jak pise gibbon, tohle je stara korejska skola, na ktere nekteri z nas vyrustali a jaka se uz dnes vidi jen zridka. Pribeh o vzpominani na prvni lasku muze byt pro nekoho az moc vsedni, ale zaroven je preplnen emocemi, ktere nejsou sice okate davany najevo, ale o to vice pusobi. Zaroven je to jeden z tech korejskych romantickych (opravdu?) filmu, ktere jsou stoprocentne uveritelne. A to neni malo, obzvlast v dobe, kdy uz se pro originalitu vymysli buhvico a vse musi byt doresene / vysvetlene, misto aby se dokazaly ztvarnit skutecne emoce a nektere veci zustaly zahaleny tajemstvim, tak, jak uz to v zivote chodi.
Gajok (2004)
Pusobivy film. Jen mi trochu nesedl ten zaver, ktery je typicky korejsky lehce twistnuty. Kdyby to dopadlo zpusobem, ke kteremu to smerovalo, tak by to aspon na me zapusobilo mozna vice. To ale nic nemeni na tom, ze to velmi, velmi dobry film.
Dogani (2011)
Po delsi dobe opet nesmirne pusobive nove korejske drama, ktere se mi porad nedari dostat z hlavy. Mel jsem na tento film referat ve skole kratce po jeho korejske premiere, takze jsem vedel, co me ceka, az si to pustim. Nejspis proto mi to trvalo tak dlouho, nez jsem nasel tu spravnou naladu pro tenhle emocionalni granat. Citil bych se mnohem lip, kdyby to nebylo podle skutecnych udalosti.
Juyuso seubgyeoksageon (1999)
Skvela punkova komedie / drama, ktera se po pomalejsim rozjezdu zadre pod kuzi a paradne bavi. A taky se dost vysmiva korejske spolecnosti, coz se nevidi v korejskem filmu moc casto a to cenim.
The Inbetweeners (2008) (seriál)
1. série 90%, 2. série 90%. 3. série 80%. Není to tak originální a nabušené jako Misfits nebo Skins, ale prdel to je.
Skins (2007) (seriál)
První série 100%. Proč nemůže něco aspoň trochu podobnýho vzniknout u nás? - 2. série 100%.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Včera jsem dal v telce první dva díly a potom jsem si musel okamžitě stáhnout zbytek první série a ještě v noci jsem to dokoukal. Paráda. První série 100%. Druhá 100%. Třetí 90%.