Recenze (1 065)
Uri saengae choegoui sungan (2008)
Lehce nadprůměrný sportovní film, který až tak neřeší samotný sport, jako životní trable sportovců. Ty jsou jak už se na Korejce patří podány chvíli dramaticky, chvíli komediálně, ale ani v jednom pojetí film nijak neexceluje. Ale ani chvíli není uražející či pitomý.
Kuky se vrací (2010)
Je to fajn, nápaditý, roztomilý a občas i napínavý. Jenom je mi zvláštní, že postavy, které se snaží zbavit les odpadků, jsou záporné?
Kick-Ass (2010)
Stylové až na půdu, chytré a vtipné. Radost z každé minuty. Jen víc takových filmů.
Sunjeong manhwa (2008)
Něžné, krásné.
Baekyahaeng (2009)
Ve většině věcí velmi povedený film, který na mě ale po stránce emocí nazapůsobil tolik, kolik mohl a kolik jsem očekával. Díky pomalejšímu tempu moc nestrhává, a navíc vyžaduje divákovu stroprocentní pozornost, jinak se snadno ztratíte. Nenudil jsem se, vlastně jsem většinu filmu slušně bavil, ale žádnou emocionální odezvu ve mě nevyvolal. Přesto nemůžu dát méně než 5, ale je to 90% zaokrouhlených nahoru.
Harold a Maude (1971)
Prostě fantazie. Nemám slov.
New Yorku, miluji Tě! (2008)
Většinou okouzlující, zřídkakdy nudné, ale díky své struktuře to nedokáže strhnout. Přesto bych nic nevystřihoval.
Mléko strachu (2009)
Těžko se to popisuje. Místy tak divné a artistní, až mi to lezlo na nervy, jindy moc krásné a poetické. Každopádně nelituju.
Kimssi pyoryugi (2009)
Korejci vrací úder! Originalita z jejich filmů ještě rozhodně nezmizela. Nádherný pomalý místy skoro až artový romantický film. Vzpomněl jsem si při jeho sledování na povídkový film Tokyo, ale Kimův ostrov je mnohem lepší. Radost sledovat.
Sherlock Holmes (2009)
Má to své mouchy, ale dvojka Downey a Law je k sežrání.