Recenze (1 065)
Prokletý klub (2009)
Brian Clough mi strašně připomíná Murinha. A nejen pro to je mi sympatický. Chtěl bych někdy vidět takhle fajnový film o nějakém momentu z naší fotbalové historie.
Zdrojový kód (2011)
Velmi dobrý thriller, který úžasně šlape, není hloupí, ale něco mu chybí k tomu, aby se na pořád zaryl do mysli. Léty vzpomínaná klasika se z něho asi nestane, přesto mu v podstatě nemám co vytknout.
Králova řeč (2010)
Tradiční v tom nejlepším smyslu slova. Víc takových bijáků.
Fei cheng wu rao (2008)
Pomalý příjemný film se sympatickými hlavními hrdiny, který i přes drobné úlety je natolik odzbrojující, že nelze nemít rád.
Rango (2011)
Moc příjemné překvapení. Vynikající zábava, plná originálních nápadů a výtečné hudby.
Černá labuť (2010)
Pro mě jeden z těch filmů, který má blízko k dokonalosti, možná kdyby tolik netlačil na pilu. V mých očích ho sráží několik zbytečných lekaček a vůbec prvků převzaných z levných hororů. Navíc se na to přes všechny nesporné kvality nekouká moc hezky, takže si to v nejbližší době určitě nedám. 9/10
Matka (2009)
Navzdory pomalému tempu strhující, navzdory nevideoklipovému střihu neuvěřitelně cool, navzdory klasicky tvářícímu se námětu neustále překvapující. Mistrovské dílo.
Fantastický pan Lišák (2009)
Strašně roztomilý a vtipný. Kouzelný.
Pacifik (2010) (seriál)
Nevím, co proti tomu všichni mají. Je to velkolepě natočený, přestože se samozřejmě ne pořád válčí. Herci jsou skvělý a absurditu války to ukazuje stejně dobře jako Bratrstvo. Celý seriál jsem dal během pár dní a nemohl jsem se od něho odtrhnout.
127 hodin (2010)
Nemám pocit, že by film trpěl nějakým rozmělňováním skrze hrátky s formou, já jsem spolu s hlavním hrdinou prožíval každou minutu, i přestože jsem samozřejmě věděl, co se stane. Po skončení filmu jsem byl emočně vycucnutý jak už dlouho ne. Bravo, Danny i Jamesi.