Recenze (414)
Hlava rodiny 2 - Tatínek nebo dědeček? (1995)
Trapas, zlatá jednička
Hlava rodiny (1991)
Tohle je drsná komedie, člověk se směje skoro od začátku do konce :-D
Lví král 2: Simbův příběh (1998)
Opět druhý díl něčeho, co se nedá překonat, nicméně špatné to taky nebylo.
Lví král 3: Hakuna Matata (2004)
Docela mě to překvapilo, sice na 1 a 2 díl to nemá, ale propadák to taky nebyl. A to jsem ty dva vůbec neměl rád. ;-)
Pinocchiova dobrodružství (1996)
Celkem hezké zpracování klasické pohádky.
Kronika rodu Spiderwicků (2008)
Tak nevím, nejprve jsem si zahrál hru, která k tomu vyšla a potom film. Musím říct, že hra byla mnohem lepší než film. Hra dozajista okořenila a zatraktivněla celý příběh. Řekl bych, že za neúspěch může krátká stopáž - nedostatečně vysvětluje okolnosti, dostatěčně se nevěnuje všem postavám a zběsile uhání ke konci. Je to, jako kdyby po Vás někdo chtěl zkrátit 3 hodinový film na 95 minut. Je to škoda, jinak to znělo slibně.
Než si pro nás přijde (2007)
Nuda, ani jednou jsem se nezasmál. Celý film drží při životě jen námět a herecké výkony hlavních hrdinů. Další typ filmu, na který se podívám jednou a podruhé ho vidět nemusím.
3:10 Vlak do Yumy (2007)
Skvělý western, ten konec mě opravdu dojal, ale stejně v něm vidím takový divný nádech - hrdinové se vyhýbají střelám jak agent 007, což se dá sice čekat, ale možná by se mělo trošku přidat na realitě, taky proto ubírám jednu hvězdu - za 4*
Monstrum (2008)
Hm, Film si vzal neco z Godzilly a neco z Blair witch. Celkem to ušlo, ale že bych se na to podival ještě jednou? - to ne.
Past na rodiče (1998)
Mě se ten film moc líbil. Není nijak výjimečný, ale svůj cíl splnil.