Recenze (414)
Blb a blbec (1994)
Na tyhle dva je to průměr.
Americký Shaolin (1991)
Říkejte si co chcete, ale mě to přišlo zábavný a akční a vo tom to je. Uznávám že to není nějaký umělecký kousek.
Mumie: Hrob Dračího císaře (2008)
Zlatý první a druhý díl, toto byla blbost, ale musím uznat, že originální. Nehraje si na přímé pokračování, což je plus, ale i tak to nezachrání ohranou šablonu z prvních dvou dílů.
Zpátky ve hře (2005)
Další americká kýčovina stále podle stejné šablony. Od první minuty je Vám jasné jak to dopadne. Mám pocit že takové filmy vyrábějí snad někde přes kopírák. Fuj.
Americký ninja 3 (1989)
NUUUUUUUUUUUUUDAAAAAAAA !!!!
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Tušil jsem, že to nebude nějaká bomba, takže jsem nebyl zklamán, ale naopak potěšen, Výborná tečka za celou ságou. tuším, že další díly už asi nebudou a pokusy typu Mladý indiana Jones jsou spíš k smíchu. 80%.
Rocky Balboa (2006)
Potěšilo mě, že si tentokrát nehráli na nějaký comeback slavného hrdiny a byl natočen pohodový závěrečný film celé ságy, myslím, že je to vydařená tečka.
Tropická bouře (2008)
Smál jsem se, hodně jsem se smál, čemu? - Sprostým a parodovaným dialogům a scénám. Ze začátku dokkonce připomíná Českou sodu. Na druhou stranu ten film ve Vás nic nezanechá, nemá v podstatě žádný ucelený příběh, vlastně si na to ani nehraje, což mě osobně chybí, už bych si celý film asi nepustil. Pro mě celkově 70%
Kód Navajo (2002)
Je to typický americký válečný akčňák. Ukazuje na domnělou americkou statečnost a obětavost. No, dívat se na to dá, ale člověk jim nevěří ani slovo.
Prezidentův syn (1996)
No, klasická disneyovka, ale tohle je vážně podprůměr, nebýt Sinbada, tak to spláchnu jak odpad.