Oblíbené filmy (10)
Slzy slunce (2003)
Výborný válečný film o malí záchranný námořní speciální jednotce,silný příběh,parádní prostředí.Jediný co mi vadilo jak už tu někdo zminoval, Monicu Belucci a to její já nikam nejdu,po tý tuře bejt Brucem tak by mě to nehorázně lezlo na nervy :-)
Ctihodný občan (2009)
Troja (2004)
Smrt krásných srnců (1986)
Tento film diváka vtáhne tak do děje respektive do doby kdy přišlo Hitlerovské německo.Silný příběh,Skvělé herecké výkony obzvlášt pan Heřmánek a jeho milovaný ryby.